غير مصنف

إصلاح شقوق الحجر: كم من الوقت تستغرق؟

من المفاهيم الخاطئة الشائعة حول إصلاح الزجاج الأمامي أو استبداله هو أنه يمثل مشكلة كبيرة. ولهذا السبب، عادة ما يقوم الناس بتأجيل الأمر لأطول فترة ممكنة. ومع ذلك، فإن الزجاج الأمامي المكسور أو التالف يسبب العديد من مشكلات السلامة، مثل تقييد الرؤية، ونشر الوسادة الهوائية بشكل غير صحيح، والانفصال عن المركبات. لهذا السبب، يجب إصلاح الزجاج الأمامي التالف في الوقت المناسب.

ولكن لديك حياة مزدحمة: تتطلب الالتزامات العائلية ومسؤوليات العمل وعوامل أخرى وقتك واهتمامك. به عنوان یک نتیجه، ممکن است سوال کنید که چقدر زمان لازم است تا تعویض یا تعمیر شیشه جلو انجام شود. برای اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را بخوانید.

چقدر زمان لازم برای تعویض/تعمیر شیشه جلو است؟

زمان لازم برای تعمیر شیشه جلو، زمانی است که توسط یک تکنسین معتبر و با تجربه انجام شود، 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد. برعکس، تعویض شیشه جلو معمولاً از 1.5 ساعت تا 2 ساعت طول می‌کشد. قبل از نصب، یک تکنسین حرفه‌ای به شما زمان تخمین زده شده را اعلام می‌کند و در مورد هرگونه نگرانی‌ای که ممکن است داشته باشید، با شما بحث می‌کند.

نکته حرفه‌ای: هنگام انتخاب یک شرکت شیشه اتومبیل، تضمین نامه مکتوب عمر شیشه را برای تعمیر یا تعویض شیشه خود بگیرید.

آیا شیشه قابل تعمیر است؟

زمانی که به تعمیر شیشه جلوی شما می‌رسد، برخی عواملی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، مانند:

اندازه آسیب (5-Star Auto Glass می‌تواند شکاف‌ها و ترک‌هایی به قطر یک اینچ یا به طول سه اینچ را تعمیر کند)
عمق آسیب
موقعیت شکاف یا ترک
نوع شکاف یا ترک
اگر خودروی شما دارای پد هوای کناری برای سرنشینان است
اگر تعمیر به اندازه کافی گسترده نباشد، تکنسین به جای آن تعویض شیشه را توصیه خواهد کرد.
5 Star Auto Glass تعمیر و تعویض شیشه جلو را آسان می‌کند
برای ایمنی خود و سایر رانندگان، بهتر است هر چه زودتر شیشه جلوی آسیب‌دیده‌تان را تعمیر یا تعویض کنید. اگر نمی‌توانید به یک کارگاه شیشه اتومبیل بیایید، 5-Star Auto Glass می‌تواند به خانه، کسب و کار شما یا هر جایی که به ما نیاز دارید بیاید. خدمات ما در شعاع ۱۰ کیلومتر از کارگاه ما به صورت رایگان است یا برای یک هزینه مسافرت کوچک، خارج از منطقه نیز در دسترس است.

به شما برای تعمیر و تعویض شیشه با یک تضمین عمر کارکرد تمام عمره دنبال کنید، 5-Star Auto Glass در اینجاست. امروز برای خدمات تعمیر و تعویض شیشه با تضمین عمر کارکرد تمام عمره تماس بگیرید.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *